2022-2023
სასწავლო წლის სკოლის
განვითარების სტრატეგიული
სამოქმედო გეგმა
1. სკოლის დოკუმენტაციის შემუშავება, სკოლის ორგანიზაციული განვითარება
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი |
2022 წელი |
2023წელი |
||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
|||
1.1 |
სკოლის დოკუმენტაციის:
სკოლის შინაგანაწესის, სკოლის ბიუჯეტის დამტკიცება |
დირექტორი, ბუღალტერი სამეურვეო საბჭო |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2 |
საქმისწარმოების ერთიანი
სისტემის წარმოება |
დირექცია, საქმისმწარმოებელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3 |
მასწავლებლებთან და თანამშრომლებთან შრომითი ხელშეკრულებების გაფორმება |
დირექტორი, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.4 |
სასკოლო სასწავლო გეგმის შემუშავება, შეთანხმება,
განხილვა- დამტკიცება |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე; სტრუქტურული ერთეულები: სამეურვეო საბჭო, პედაგოგიური საბჭო |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.5 |
სკოლის 2023წლის სახელმწიფო შესყიდვების გეგმის შემუშავება/დამტკიცება |
დირექტორი, ბუღალტერი, მატერიალურ
ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.6 |
პროფესიული განვითარების
სქემაში ჩართვასთან დაკავშირებით დოკუმენტაციის წარმოება |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე შეფასების ჯგუფი მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. სწავლა - სწავლების ხარისხის ამაღლება
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი |
2022 წელი |
2023 წელი |
||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
|||
2.1 |
სასწავლო პროცესის მონიტორინგის განხორციელება. |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1 |
მოსწავლეთა საჭიროებების
დადგენა |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, მასწავლებელები, სპეციალური მასწავლებელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2 |
კათედრების მიერ რეკომენდაციების
შემუშავება თანამედროვე მეთოდების
დანერგვასთან დაკავშირებით; შემაჯამებელი დავალებების
ანალიზი |
კათედრები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.3 |
საგაკვეთილო
პროცესის მოდერნიზაცია ინტეგრირებული სწავლება ახალი ტექნოლოგიების გამოყენებით |
დირექტორი, დირექტორის
მოადგილე, მასწავლებლები, საინფორმაციო მენეჯერი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.4 |
ინოვაციური
პედაგოგიური მიდგომების დანერგვის ხელშეწყობა, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების სქემის
ფარგლებში სხვადასხვა აქტივობების განხორციელება და განვითარების მუდმივი კონტროლი |
შეფასების ჯგუფი, დირექტორი, დირექტორის
მოადგილე, ფასილიტატორი, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.5 |
საგნობრივი კათედრების სამუშაო გეგმების შემუშავება, დამტკიცება და საჭიროების შემთხვევაში
მასში ცვლილების შეტანა. |
საგნობრივი კათედრები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.6 |
სადამრიგებლო პროგრამების შემუშავება და დამრიგებლის საათის ჩატარება |
დირექტორის მოადგილე,
დამრიგებელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.7 |
კლასების მიხედვით დამრიგებლის ფუნქციის განსაზღვრა |
დირექტორი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.8 |
მოსწავლეთა მიღწევების დინამიკის შესწავლა,
რეიტინგის განსაზღვრა და თანმდევი დამატებითი სამუშაოების განხორციელება |
დირექტორის მოადგილე,
მასწავლებლები. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.9 |
შიდა სასკოლო პროექტების დანერგვა და მართვა. ეროვნულ სასწავლო ოლიმპიადებში მონაწილეობა, საოლიმპიადო ჯგუფების დაკომპლექტება სხვადასხვა საგნებში |
დირექტორი, დირექტორის
მოადგილე, კათედრები, შესაბამისი საგნის
პედაგოგები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.10 |
შესაბამისი
სასწავლო აქტივობების დაგეგმვა (პროექტები, პრეზენტაციები, კონკურსები, ოლიმპიადები, მიზნობრივი ექსკურსიები და ა.შ.) ორგანიზება |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები, კათედრები,
მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.11 |
კლუბური მუშაობის დანერგვა და მართვა |
დირექტორის მოადგილე, მოსწავლეთა თვითმმართველობა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.12 |
სკოლის მიერ მოსწავლეებისათვის
ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული დამატებითი საგანმანათლებლო და/ან ეროვნული
სასწავლო გეგმით გაუთვალისწინებელი საგანმანათლებლო და სააღმზრდელო მომსახურების
შეთავაზება |
დირექტორი.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. სკოლის მმართველობაში დემოკრატიული კულტურის დამკვიდრება
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი |
2022 წელი |
2023წელი |
|||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||
3.1 |
სკოლის დემოკრატიული მართვის პრინციპების დამკვიდრება |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე,
სამეურვეო საბჭო |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2 |
მმართველობის სწორი და ეფექტური დელეგირება |
დირექტორი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.3 |
სკოლის საზოგადოების ჩართვა გადაწყვეტილებების მიღების პროცესში. ფუნქციების გადანაწილება გუნდური პასუხისმგებლობის უზრუნველყოფისათვის. |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, სამეურვეო საბჭო |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.4 |
მოსწავლეთა თვითმმართველობის ორგანოს შექმნა |
სამეურვეო საბჭო |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. ინფორმაციული ტექნოლოგიების განვითარება და სკოლის კომპიუტერიზაცია
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი |
2022წელი |
2023 წელი |
|||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||
4.1. |
საინფორმაციო-საკომუნიკაციო სისტემის დახვეწა და განვითარება. |
დირექტორი, საინფორმაციო მენეჯერი,
მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.2. |
სკოლის მონაცემთა ბაზის ელექტრონულ ფორმატში
ორგანიზება |
საინფორმაციო მენეჯერი,
საქმისმწარმოებელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. სკოლის მატერიალურ-ტექნიკური ბაზის სრულყოფა, განვითარება და აღჭურვა
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი |
2022 წელი |
2023 წელი |
|||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||
5.1. |
სკოლის კეთილმოწყობა,
არსებული მდგომარეობის შენარჩუნება და განვითარება |
დირექტორი. მატერიალურ ტექნიკური
უზრუნველყოფის კოორდინატორი; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.2. |
სკოლის ექიმის
კაბინეტის ფუნქციონირებისათვის აუცილებელი ღონისძიებების განხორციელება |
დირექტორი; მატერიალურ
ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი; სკოლის ექიმი. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.3. |
შენობაში სარემონტო
სამუშაოების ჩატარება |
დირექტორი მატერიალურ ტექნიკური
უზრუნველყოფის კოორდინატორი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. სკოლის აღჭურვა სასწავლო რესურსებითა და სწავლების ხელშემწყობი
სხვა საშუალებებით.
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი |
2022 წელი |
2023წელი |
|||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||
6.1. |
სკოლის შევსება კომპიუტერებით და სხვა ტექნიკური საშუალებებით პროექტორი, პრინტერი, ლეპტოპი და სხვა. |
დირექტორი, საინფორმაციო მენეჯერი,
მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.2. |
წიგნადი ფონდის შევსება,
საგანმანათლებლო ელექტრონული რესურსების მოძიება. |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე; ბიბლიოთეკარი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.3. |
მასწავლებლისათვის მეთოდური და დამხმარე ლიტერატურის შეძენა |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე; ბიბლიოთეკარი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.4. |
დამატებით სკოლის საოფისე და სასწავლო ინვენტარის შეძენა. |
დირექტორი,
მატერიალურ-ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.5 |
სკოლის კეთილმოწყობა/ სანიტარული, ჰიგიენური
და ტექნიკური უსაფრთხოების გათვალისწინება |
დირექტორი, დამლაგებელი,
მანდატურის სამსახური /დარაჯი,
ექიმი. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. უსაფრთხო და ორგანიზებული გარემოს შექმნა
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი |
2022 წელი |
2023 წელი |
|||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||
7.1. |
უსაფრთხო,
ორგანიზებული და კარგად დისციპლინირებული გარემოს უზრუნველყოფა |
დირექტორი, დირექტორის
მოადგილე; მანდატურის სამსახური, დარაჯი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.2 |
სკოლის ტერიტორიის დაცვა |
მანდატურის სამსახური; დარაჯი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.3 |
მოსწავლეთა სკოლაში დასწრების მონიტორინგის სისტემის შექმნა; მშობლებისა და სტუმრების სკოლაში გამოცხადების ორგანიზება |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები, დარაჯი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.4 |
განსაკუთრებული საჭიროების მქონე პირთათვის ადაპტირებული გარემოს ორგანიზება. |
დირექტორი; ადმინისტრაცია: ექიმი, სპეციალური
მასწავლებელი, ფსიქოლოგი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.5 |
სახანძრო უსაფრთხოების წესების სკოლის საზოგადოებისათვის გაცნობა |
დირექტორი, დირექტორის
მოადგილე; დამრიგებლები; საგანგებო შტაბი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.6 |
დაცულობის, კეთილგანწყობის, ურთიერთპატივისცემისა
და თანამშრომლობის ატმოსფეროს შექმნა |
დირექტორი, სამეურვეო
საბჭო, სკოლაში დასაქმებული პირები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. მშობელთა ჩართულობა სასწავლო-აღმზრდელობით პროცესში
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი |
2022 წელი |
2023 წელი |
||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
|||
8.1 |
მშობელთა ჩართვა სასკოლო
აქტივობებში |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებლები, სამეურვეო
საბჭო |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.2 |
ორმხრივი კომუნიკაცია სკოლასა და მშობელს შორის |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე; დამრიგებელი, მასწავლებელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.3 |
მშობლებთან ურთიერთობების ფორმების დახვეწა |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე დამრიგებლები, მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.4 |
მოსწავლის აკადემიური მოსწრების შესახებ
მშობლის ინფორმირება |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე; დამრიგებელი; მასწავლებელი; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი |
2022 წელი |
2023 წელი |
||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
|||
9.1 |
მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების სქემის ფარგლებში მასწავლებელთა აქტიური ჩართულობა |
შეფასების ჯგუფი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.2 |
პედაგოგთა საჭიროებების დადგენა და პროფესიული
განვითარების სქემის ფარგლებში სხვადასხვა აქტივობების დაგეგმვა |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე, მასწავლებლები. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.3 |
ტრენინგებისა და სემინარების დაგეგმვა
(ინოვაციური სტრატეგიები/ მეთოდები; სწავლების პროცესში ახალი ტექნოლოგიების გამოყენება) |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; საგნობრივი კათედრები; ფასილიტატორები. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.4 |
ტრენინგ- სემინარებზე მიღებული ცოდნის
კონსულტირება და პრაქტიკაში დანერგვის ხელშეწყობა |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; საგნობრივი კათედრები; ფასილიტატორები. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.5 |
სხვადასხვა
ტიპის გაკვეთილების ორგანიზება/ სადისკუსიო შეხვედრების ორგანიზება/განხილვა |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე, საგნობრივი კათედრები; შეფასების
ჯგუფი. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. სწავლებისა და აღზრდის საქმეში მასტიმულირებელი ბერკეტების მოძიება და გამოყენება
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი |
2022 წელი |
2023 წელი |
|||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||
10.1 |
თანამშრომელთა წახალისებისა
და მასტიმულირებელი სისტემის ამოქმედება |
დირექტორი, დირეტორის მოადგილე |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.2 |
ეროვნულ სასწავლო ოლიმპიადებში, სასწავლო-შემოქმედებით კონფერენციებსა და სხვადასხვა პროექტებში გამარჯვებულ პედაგოგთა და მოსწავლეთა წახალისება |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment